Hoe kan je video's (series) van internet rippen, welk programma heb je nodig?

Ik wil een serie van bijv. megavideo op mn computer opslaan zodat ik deze naar mn xbox kan 'sturen' en op mn tv kan kijken. Heb al 'getFLV' ofzoiets geprobeerd, de gratis versie geprobeerd, maar dan kan je maar tot 10mb (of 50% van je file) rippen, daar heb ik natuurlijk niks aan. Heb geprobeerd de volledige versie te downloaden maar dat werkte niet. Weet iemand een programma waarmee het kan en hoe het moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga dan gewoon torrents downloaden, fatsoenlijke kwaliteit en geen gerommel.

Het beste antwoord

Zoek je Serie's op bij torrentsite's. Veel beter en minder tijdverspilling. Nog beter is het gebruik van Usenet. Hier betaal je voor, maar dan kun je bijna alles vinden en direct bekijken of branden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om de wen of andere reden had ik zelf niet bedacht om torrents te gebruiken.. Nu wel gedaan en werkt perfect, mooie kwaliteit :)
Dankjewel! Nu nog ondertiteling zien te regelen :)

Andere antwoorden (2)

Er bestaat wel degelijk een programma waarmee je video's die op internet afspeelbaar zijn kunt downloaden. Het programma dat ik zelf gebruik is van "Realplayer" (zie onder de exacte bronverwijzing) en deze is volledig gratis.

1. Je speelt een video af (van Megavideo, Youtube, of welke andere videobron dan ook).

2. Er komt dan in de rechterbovenhoek een Realplayer-knopje tevoorschijn waarop staat "download this video".

3. Zodra je hierop klikt, wordt het gedownload, en je kunt deze als videobestand in je Realplayer-map op je computer terugvinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik in Firefox de add-on NetVideoHunter. Die ondersteund zo'n beetje het grootste scala aan internet video bronnen.
http://netvideohunter.com/