Waarom kan ik niet bij webprint foto's uploaden met firefox?

Het ging altijd goed maar nu moet ik uploaden met internet explorer.
Is het de nieuwe versie of een instelling?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Graag onderzoeken we waarom je niet kunt uploaden met Mozilla Firefox. Dit zou zonder problemen moeten kunnen. Zou je een mail kunnen sturen met daarin je verhaal en deze naar klantenservice@webprint.nl willen sturen?

Na het lezen hiervan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om het probleem te verhelpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat mailadres automatisch worden verwijderd.
Neem contact op via ons contactformulier op onze website.

https://www.webprint.nl/klantenservice/contact/