Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je instelt op iTunes dat een liedje na zoveel seconden moet ophouden, doet ie dat dan ook als je 'm brandt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
489

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je in iTunes de begintijd en eindtijd veranderd, blijft het originele bestand bestaan. Aangezien iTunes bij het branden, het originele bestand brandt, krijg je niet de verkorte versie op de CD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar ik weet bijna zeker dat hij het volledige nummer zal branden. Het originele bestand wat iTunes van jouw harde schijf pakt, blijft ook na het wijzigen van die tijdsinstelling ongewijzigd. Dat probleem kwam ik namelijk tegen toen ik een ringtone met iTunes wilde maken voor m'n iPhone.

Evenals de volumeinstelling, is ook puur voor het afspelen in iTunes.

100% zekerheid kan ik je niet geven, misschien eerst proberen op een CD-RW?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wel zeker dat je de verkorte versie op je iphone/ipod krijgt! CD zou misschien anders kunnen zijn, wat je kan doen is het verkorte bestand exporteren en importeren d.m.v.: rechtermuisknop - maak nieuw .mp3 of .mpl of iets dergelijks? Kan het nu zo 1,2,3 niet zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding