Weten jullie welk bewerk programma Ik het best kan gebruiken voor het maken van bedrijfsfilmpjes?

Ik ben net mijn eigen bedrijfje begonnen. Ik maak bedrijfsfilmpjes die bedrijven op websites of beursen kunnen plaatsen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Met premiere pro van Adobe kan je een mooi filmpje maken.

Ook Sony Vegas Pro is goed te doen! Maar toch heeft Premiere Pro mijn voorkeur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van windows live movie maker of Windows movie maker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf goede ervaringen met imovie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Magix video deluxe.
niet zogoed als iMovie, maar heel betaalbaar.
heeft veel efecten en ziet er ook erg goed uit!
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je proffesionele filmpjes wil maken dan is sony vegas pro een aanrader, imovie heb ik zelf nog nooit gebruikt maar volgens mij kan dat ook wel.

GEBRUIK NIET: windows live movie maker, dat is een amateuristisch programma voor beginners die snel even een filmpje inelkaar willen zetten.