Waar vind ik de instellingen onder windows7 zodat die niet elke keer hij in slaapstand valt, mijn wachtwoord vraagt?

Dus dat hij wel in slaapstand valt, maar dan niet iedere keer een wachtwoord vraagt om terug actief te worden, maar enkel bij het opstarten, ofwel dat hij minder vlug in slaapstand valt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

1. Ga naar configuratiescherm
2. Bij de categorieweergave: Klik op 'hardware en geluiden', dan 'energiebeheer'.
Bij de pictogrammenweergave: Klik op 'energiebeheer'.
3. Kies links: 'Wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat'.
4. Klik op 'geavanceerde energie-instellingen wijzigen'.
5. Gelijk bovenaan staat: 'Een wachtwoord vereisen bij uit slaapstand komen'. Hier kies je dan voor nee bij 'op accu' en 'op netstroom'. Let er wel op, dat je dit dus voor alle energieschema's moet doen die je gebruikt, anders moet je het bij het ene energieschema wel doen en bij het andere niet.
6. Klik op 'OK'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Configuratiescherm→energiebeheer. In de linker kolom staat de link"wachtwoord vragen na slaapstand". Hier kan je er voor kiezen deze optie uit te schakelen. Als je dit opslaat kom je terug in het hoofdscherm van energiebeheer. Klik op "dit schema aanpassen" bij het groene bolletje voor je voorkeursinstelling. Je kan hier achter "de computer in slaapstand zetten" aangeven hoelang het duurt voordat de slaapstand wordt geactiveerd.