hoe vind ik mijn poorten terug op de harde schijf

of hoe kunnen deze terug op actief geplaatst worden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Windows cd of cd erin doen en schijf opnieuw instellen bij boot of Anders formatteren en de nieuwe partities in de schijf instellen. Er zijn inderdaad geen poorten op de HDD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je partities bedoeld omdat poorten op een hd niet bestaan. heb je partities per ongeluk een andere flag gegeven?. Je zal eerst moeten gaan kijken bij systeembeheer en daar kan je bij computerbeheer/opslag verder kijken. let op spelen met partities is geen kattepis! Weet heel goed wat je doet. Als je iets ander bedoeld met poorten dan partities zal je iets specifieker moeten zijn.