Hoe installeer ik mijn Logitech webcam op Windows 7 starter?

Het lukt niet om mijn webcam geïnstalleerd te krijgen op mijn laptop met Windows 7 starter. Heb ik de cam nu voor niets gekocht of is installatie toch mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Met de juiste software zou dat toch moeten lukken, lijkt me. Zoek even het model op dat je gekocht hebt:
http://www.logitech.com/nl-nl/support-downloads/downloads/webcams
Klik op de afbeelding en daarna op de link onder "Softwaredownloads", kies "Windows 7" als besturingssysteem en installeer de software. De webcam moet je pas aansluiten als dat in het installatieprogramma wordt gevraagd.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geweldig snel en toereikend antwoord, bedankt