Hoe kan ik (de URL's van) alle open tabs van de ene Firefox naar de andere Firefox overzetten?

Ik werk op twee PC's. Op beide PC's draait dezelfde versie van Firefox, beide onder Windows. Op de ene PC heb ik in Firefox een aantal tabs openstaan, met in elke tab een andere webpagina.

Nu wil ik verder werken op de andere PC. Ik wil op die andere PC dezelfde tabs openen in Firefox als op de eerste PC. Hoe doe ik dat?

Je zou het ook als volgt kunnen formuleren:
- Op de ene PC wil ik een "export" maken van de lijst met tabs die ik in Firefox open heb staan.
- Die "export" wil ik naar de andere PC transporteren.
- Op de andere PC wil ik de "export" gebruiken om Firefox dezelfde serie tabs te laten openen als op de eerste PC.

Hoe krijg ik dit het makkelijkst voor elkaar?

Toegevoegd na 35 seconden:

- Het gaat om 20 tot 30 open webpagina's / tabs.
- De lijst is elke keer anders.

Cryofiel
7 jaar geleden
in: Software
1.2K
BarendV
7 jaar geleden
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/send-tab-urls/ ...maximaal 30 tabs die je kunt emailen. Succes.

Antwoorden (1)

Kopieer en plak alle links van de open tabs in een email die je naar jezelf stuurt en open vervolgens de email op je andere computer. Klik (of kopieer en plak) vervolgens op alle links op je andere computer.