Enige tijd terug heb ik mijn macbook geupgrade van 10.6.8 naar Yosemite. Kan ik het terugzetten naar de oude versie?

Ik ben dus helemaal niet blij met Yosemite. Mijn mac is super traag en ik wil het downgraden. Is dit mogelijk? Heb eerder geen mavericks geinstalleerd , ik zie het ook niet meer in de appstore. Wat kan ik het beste doen? Ik wil me verlossen van Yosemite. Hellupp!

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan je op deze pagina vinden. Toegevoegd na 39 seconden: Deze vraag is overigens al eerder gesteld onder deze link: http://www.goeievraag.nl/computers-internet/software/vraag/543929/os-yosemite-terugzetten-os-mavericks

In de app store is het in elk geval niet meer te vinden maar je kan wel met een 10.6 Setup dvd aan de slag ? of vanaf usb ? die dvd zou je bij de macbook moeten hebben gekregen ? je moet wel helemaal opnieuw beginnen dus alles gaat er af welke macbook heb je ? welk jaar, is het gewoon een macbook of pro o.i.d ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100