Hoe kan ik film in hoofdstukken delen met iMovie 10?

Oudere versies van iMovie, werkten direct samen met iDVD.
Daarin lukte dit prima. iMovie 10 werkt alleen via een omweg samen met iDVD, maar kan dan volgens mij de film niet verdelen in hoofdstukken.
Zie ik iets over het hoofd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Als je film in iMovie klaar is, kan je hoofdstukken markeren met het programma SimpleMovieX. Je kan een demo-versie van het programma downloaden via deze link: http://simplemoviex.com/SimpleMovieX/download.html.

De demo-versie van SimpleMovieX heeft dezelfde functies als de volledig werkende versie. Het duurt alleen langer om de film te bewaren en het aantal hoofdstukmarkeringen is beperkt. De demo-versie is onbeperkt in tijd.

Als je toch een licentie van het programma wil aanschaffen, kost dit 31,00 euro.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk dank voor deze tip.
Het werkt inderdaad uitstekend.