Het venster 'een programma verwijderen' wil niet openen hoe kan dit?

Hallo, ik heb een probleem met mijn computer nu kan kan ik als ik naar configuratiesysteem en dan probeer te klikken op Een programma verwijderen doet dit het niet. Wanneer ik mijn computer in veilige modus opstart doet dit het wel. Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bovenstaande is zeker waar en de tip van Malwarebytes is een goede. Een andere mogelijkheid is dat Windows wat deukjes heeft opgelopen. Er zijn tune-up programmas zoals Tune-up Utilities, System Mechanic en Auslogics Boostspeed die veel van dit soort fouten op kunnen lossen. Daarnaast zijn er ook aparte Verwijderprogrammas op de markt zoals Revo Uninstaller die ook (maar grondiger) programmas verwijderen. Maar begin met virus-onderzoek.

Virussen en allerlei malware hebben nog wel eens de vervelende gewoonte dit soort systeemprogramma's te blokkeren. Dit zodat het moeilijker te verwijderen is. Laat eens een volledige scan van je virusprogramma lopen. Als dat weinig oplevert wil een programma als malwarebytes nog wel eens het e.e.a. vinden; zie bron

Bronnen:
http://www.malwarebytes.org/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100