Welke browser is het makkelijkste in gebruik?

Mijn oma heeft een laptop gekocht, alleen vroeg ik mij af welke browser het makkelijkste in gebruik is. Aangezien ze altijd loopt te rommelen met dat soort dingen denk ik dat Microsoft Edge het makkelijkste is. De laptop heeft windows 10.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Dat is net wat je gewend bent. ik vind chrome het fijnste en makkelijkste werken.
Bij chrome heb je ook nog veel adblockers die je kan instellen zodat er minder reclame is waar ze op kan drukken

Edge vind ik zelf heel irritant om mee te werken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ze veel met favorieten werkt en deze ook altijd bij de hand wil hebben,zal mogelijks het best af zijn met IE 11.Edge lijkt mij een te moeilijk geval.
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Ik ben juist overgestapt naar Firefox omdat steeds meer sites niet goed functioneren onder IE11 en deze mij verzoeken Chrome of Firefox te gebruiken.
Edge schijnt gebruiksvriendelijk te zijn, maar staat nog in de kinderschoenen en is nog lang niet uitontwikkeld.
De handigste of beste browser zal voor iedereen verschillend zijn. Ik ben zelf erg gek van Chrome maar andere mensen zweren juist bij Firefox of IE. Het beste kun je de populairste browsers vergelijke en dan je keuze maken. Ook kun je natuurlijk elke browser downloaden (gratis) en installeren. Dan kan je oma elke browser uitproberen en de handigste behouden.