Hoe kan ik mijn video bestanden omzetten naar mpeg?

Mijn tv leest van de usb stick alleen maar mpeg bestanden. en mn tv is pas 1 jaar oud een sony bravia nu hoop ik dat er iemand is die me kan uitleggen hoe dat werkt ,ik weet dat het moet via video corverter, maar welke moet ik hebben dan, en hoe werkt het precies, want ben daar een leek in. kan iemand me aub helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (3)

Dat kan je het beste met dit gratis progje doen. Uitleg is niet nodig; het is zelfverklarend.

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

input: je video

output: format kiezen (Xvid, Mp4 etc)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoek op handbreake is heel handig en snel.
ik heb het zelf ook.
http://handbrake.fr/downloads.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik zelf ook Handbrake werkt makkelijk en goed!
Voor mpeg is het makkelijkst en ht beste mkv2vob te doen, omdat ik aanneem dat je HD films download, en die zijn vaak in mkv format.
Dan hoef je alleen maar het bestand te muxen en dan heb je binnen 3 minuten een film in mpeg, dit is wel zonder ondertitels, wil je met ondertitels dan vink je dit aan het converteert hij de film met de beste kwaliteit.
Nooit all in-converters nemen, die doen er langer over of hebben minder goede kwaliteit.