Het geluid op spotify doet het wel, maar op internet (youtube bijv.) niet?

Ik kan gewoon muziek luisteren via spotify, maar als ik tussendoor een filmpje op youtube wil bekijken hoor je niets. Pas als ik m'n laptop opnieuw opstart kan heb ik weer geluid op internet. Ga ik vervolgens weer via spotify muziek luisteren, dan heb ik hetzelfde probleem weer; geen geluid op internet... Hoe verhelp ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (1)

Controleer de volume regelaar van je YouTube video's, is volgens mij een instelling van spotify dat de overige geluiden allemaal naar 0 worden gedempt om zo te voorkomen dat je 2 liedjes door elkaar afspeelt.