Wat is het beste optie voor het parren?

Ik heb belangerijke archief bestanden van 50 tot 100 GB groot. Ik wil die uploaden met FTPS en wil het daarbij parren mocht het bestand corrupt raken. Ik twijfel tussen de volgende opties, het gaat er mij om, om zoveel mogelijk bestanden te kunnen repareren mocht het corrupt raken:

- Bronblokken selecteren op 5.000 met 30% redunancy, het parren duurt 5uur

- Bronblokken selecteren op 32.000 met 10% redunancy, het parren duurt ongeveer 7 uur.

Wat zouden jullie in mijn situatie kiezen?

7 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

30% redundancy is natuurlijk beter dan 10%, want met 30% redundancy kun je 3x zo veel repareren als met 10%. Dus als je met die blocksize ook nog een betere performance krijgt lijkt dat me een makkelijke keuze.