Is mijn videokaart goed genoeg voor ABZU?

Hallo,
ik weet totaal niets van computers enzo maar ik houd van gamen! Nu heb ik deze videokaart: ATI radeon hd 3850, maar ik weet niet of hij goed genoeg is voor de game die ik wil spelen, ABZU. De game werkt namelijk NIET op mijn computer en ik wil weten of het daaraan ligt, dan haal ik namelijk een andere.
Luca

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Minimale vereisten voor dit spel zijn:

CPU Speed: 2.4 GHz CPU Quad Core
RAM: 8 GB
OS: Windows 7, 64-bit
Video Card: Geforce GTX 660 / Radeon HD 7850

Je ziet dat jouw Radeon onder deze vereisten liggen, dus rennen naar de winkel
voor een snellere...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!