Waarom kan ik plotseling geen muziek meer op m'n iPod zetten?

Steeds als ik nieuwe muziek met iTunes naar m'n iPod 'sleep', komt het er grijs in te staan en niet zwart. Ook komt het zo in m'n iPod te staan en dan kan ik het niet afspelen en er niks mee doen. Waarom is dit en wat kan ik ertegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te laten zien hoe nieuwe nummers eruitzien in m'n playlist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik heb al eerder muziek erop gezet. Toen ging alles goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja alles was helemaal klaar enzo en normaal zou hij wel het nummer erop gezet hebben

Antwoorden (1)

je moet je ipod aan je pc sluiten en dan synchroniseren klikken en dan wachten tot hij klaar is.

(had hetzelfde probleem)

ps laat even weten of het lukt