ik neem filmpjes op van minecraft met mijn hypercam maar dat is hele slechte kwaliteit wie weet er een andere goede?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Je kunt het doen met Fraps. De volledige versie hiervan is niet gratis op hun site. Als je hem wel daar gratis download kun je maar 30 seconden filmen. Ik heb hem van The Pirate Bay en werkt perfect. Als je die wilt hebben (van The Pirate Bay) dan moet je het maar even zeggen, ik kan hem je zo geven. Ik weet niet of je verstand hebt hiervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee Fraps Neemt veelteveel ruimte in DXTory is beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FastStone Capture is een goeie!
Ik gebruik hem ook bij mij lagt hij maar als je 4-6 GB hebt is dat genoeg voor goeie filmpjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je moet gewoon hypercam 3 downloaden. dat heeft HD kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan Camtasia Studio proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie jullie reacties wel dat fraps veel ruimte geeft maar goeie kwaliteit wat ik heb gedaan is met fraps filmen en camtasia studio converteren naar HD