in welk programma kan ik in een foto precies een persoon of dier uitsnijden?

Ik weet dat dit kan met een macbook. Maar bestaat er ook een gratis/ goedkoop fotobewerkingsprogramma waarmee je dit kan op windows?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ook met Paint is dit mogelijk. Maar dan moet je wel precies de contouren volgen als je knipt.

Antwoorden (2)

Zo, het was wel even zoeken, maar ik heb het voor je gevonden. (zie bron)
Op deze website, kan je simpel aangeven wat je wilt bewaren, en wat je wilt verwijderen. Als je het geen wat je wilt bewaren voorziet van een groene streep, en wat je wilt verwijderen voorziet van een rode streep, dan snijd dit programma de rest vanzelf weg, en projecteert hij het groene gedeelte op een wit achtergrond.

Het is niet nodig om het gedeelte wat je wilt behouden, helemaal perfect in lijnen groen te kleuren, zoals vroeger. Een streep is voldoende.

Robert.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hiervoor zijn hopen programma's te vinden, maar met the Gimp heb je de meeste tools om dit heel precies voor elkaar te krijgen. Daarnaast nog eens gratis ook.