Ik heb een iPhone gekoppeld aan mijn computer. Nu heb ik een andere computer waar ik mijn Iphone aan wil koppelenKan ik de inhoud eerst laten opslaan?

Als ik ga synchroniseren wordt de inhoud van mijn iphone gewist en dat wil ik niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je moet dan eerst de instellingen van je Iphone veranderen in de originele computer waar die aan gelinkt staat. Handmatig beheren van bestanden.

Vervolgens kan je wel op een andere computer bestanden toevoegen. Moet zeggen dat dit wel een van de minpunten van Apple is. Ze zijn veel te Itunes afhankelijk.