Hoe kun je en gedownloaded programma dat internetverbinding heeft verbroken terug zetten vanuit je computer ?

heb onlangs een update uitgevoerd en darbij mijn explorer er laten van verwijderen, het programma heeft zichzelf verwijderd op dat ogenblik en nu kan ik niet meer op internet, noch met "google", of "Mozilla", of "Internet Explorer".

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Heb je al system restore geprobeerd? die vind je bij start en dan bij help.....

die gooit je pc een paar dagen terug in de tijd dat ie nog wel werkte....... soms helpt dat....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hm.. Virus scanner gebruiken zou ik zeggen.

Verder kan je in windows gewoon een nieuwe internet verbinding maken. Klinkt alsof je internet verbinding verwijdert is. Onder je internet instellingen (configuratie scherm) kan je een nieuwe verbinding aanklikken en opnieuw configureren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is niet uit te komen op afstand. Of Systeem Herstel (al hierboven gezegd) of Windows opnieuw installeren.
AWM