wat moet ik doen als opslaan als niet werkt?

ik heb een werkstuk gemaakt in word 2010 en wou dit "opslaan als" maar nu meld wordt "reageert niet" voor zover ik weet is het nergens opgeslagen... normaal als je op "kruisjes rechts boven" klikt komt de melding "probleem oplossen" maar ik ben bang dat als ik op kruisje klik, alles weg zal zijn.
ik ben niet echt goed met computers, dus wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 1 minuut:
meld word*

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Bij mij geeft hij dat soms ook, maar als je dan even wacht en daarna weer op het document klikt, dan heeft ie het wel opgeslagen, wat meestal werkt is klikken op:blijven wachten. Dan werkt het weer bij mij. Voor mij werkt dit.