hoe lang duurt het alvorens een update van een ipad app goedgekeurd wordt?

ik had een maker van een app gevraagd om iets te veranderen aan zijn app, omdat die niet goed werkte,
hij was snel in het reageren, en ik had het idee dat hij ook echt goed bezig was.
Ik denk dus dat het bij de goedkeuring van apple ligt, alvorens een app update losgelaten wordt.

dus vandaar mijn vraag, hoe lang duurt dat bij apple?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Daar is geen peil op te trekken en zal gelang de werkdruk ( er zijn verscheidene aanbieders van Apps die elks op hun goedkeuring dienen te wachten ) vanzelf aan de beurt komen.
Dit kan in termen van weken maar voor hetzelfde geldt maanden duren.
Als je al contact hebt met een ontwikkelaar, mischien dat deze je meer inzicht kan geven hoe en hoelang zo'n procedure loopt en verloopt.
De kans is groot dat hij/zij daar ook geen pasklaar antwoord op heeft, daar er te veel factoren ervan af hangen.