Ik wil een foto bijknippen nadat ik hem heb geëxporteerd in Google Sketchup. Hoe doe ik dat?

Ik heb een mooi vierkant muurtje en daar wil ik een foto (als een billboard) op plakken. Nu kan ik hem importeren en schalen. Maar de foto is iets te breed voor het vierkantje. Kan ik het nu nog bijknippen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je zou het in paint.net kunnen bijknippen... Het is echt een super handig programma! In het begin misschien een beetje ingewikkeld, dat vond ik in het begin ook.

Het is trouwens wel in het Engels...

Nou ja, ik hoop dat je er wat aan hebt, Suc7!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Foto openen in Picasa en je kan hem bewerken! Succes