Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een mailprogramma dat het tonen van mails kan uitstellen. Wie helpt?

Outlook op de mobiel werkt bijvoorbeeld zo. Ik wil een gelezen mail pas weer laten tonen na een bepaalde tijd omdat ik het dan nodig heb. Outlook op mijn mobiel gebruik ik al en dat werkt prima, al mijn uitgestelde mails komen in een bepaalde map terecht en worden weer in de inbox geplaatst op een door mij gekozen tijdstip. Maar volgens mij werkt outlook op het web daar helaas niet mee, ik heb het niet kunnen vinden in ieder geval.

Volgens mij werkt inbox by gmail daar ook mee maar daar kan ik mijn outlook mail niet mee laten werken omdat ik zoek naar IMAP en zeker niet naar POP.

Wie weet welke emailclient dat zou kunnen, mag ook via de browser zijn, zolang ik maar kan uitstellen met gebruik van IMAP.

Bianca

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
817
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt toch alle mail verplaatsen naar een map met datum?
SimonV
9 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.goeievraag.nl/computers-internet/software/vraag/554353/outlook-ervoor-zorgen-halfuur-berichten#c1809109

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Outlook op pc werkt daar ook mee, je kan daar ook in terug lezen welke mails je verstuurd hebt. En dit allemaal ook op een later tijdstip! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding