Word: hoe kan ik spellingcontrole (rode ribbeltjes) uitschakelen in OneNote?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
4.9K
SimonV
9 jaar geleden
1. Ga naar File -> Options.
2. Klik Proofing.
3. VInk af : "Check spelling as you type"
4. Vink af: "Hide spelling errors" Zie plaatje:
http://superuser.com/questions/422306/turn-off-spellcheck-in-onenote-2010 Nederlandse versie: ga naar menu Extra -> AutoCorrectie-opties.

Het beste antwoord

- Druk op Controleren.
- Klik daar op het pijltje bij Taal, en kies voor Voorkeursinstellingen voor taal.
- Klik in het scherm dat dan tevoorschijn komt in de linkerbalk op Controle. Hier kan je vinkjes plaatsen of weghalen zodat er precies gedaan wordt dat jij wilt met het controleren van spelling en grammatica. Voor geen spellingcontrole zet je bij de onderste drie opties de middelste aan, en de andere twee vinkjes uit. Dan worden er geen spel- en grammaticafouten meer aangegeven.
- Sluit af met OK.
Amadea