Is er een manier om ervoor te zorgen dat in het windows programma Live Mail smiley's geen afbeelding van een smiley worden?

Als ik bijvoorbeeld :) type, wordt dit automatisch een afbeelding van een smiley zoals bijgevoegd. Leuk, maar in veel mails toch net te kinderachtig. Hoe kan ik dit uitzetten?

(Ik weet dat ik met ctrl-z het per keer ongedaan kan maken, maar ik zoek een gestructureerde oplossing.)

Weet jij het antwoord?

/2500

In te schakelen via "Extra > Opties > Tabblad "Verzenden" en dan bij de optie "Indeling voor verzenden van e-mail" kiezen voor "Tekst zonder opmaak".

Wat ik wel apart vind is dat je het krijgen van een smiley te kinderachtig vind. Maar dat je dus kennelijk wel in je mails smiley's in tekst formaat wilt typen. In een normale brief is het gebruik van :) ook erg kinderachtig. Ongeacht of het nu een afbeelding of tekst is. Misschien is het beter om in brieven waar je het te kinderachtig voor vind helemaal geen smileys te gebruiken :P. Verder zit er niets anders op dan of de mail in plain text te sturen of ctrl-z te gebruiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100