ik heb een worddocument opgeslagen in gmail, maar kan het niet meer openen. hoe kan ik dat weer openen?

Toegevoegd na 23 uur:
dank je wel sebastiaan, het werkt weer!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.8K
SimonV
9 jaar geleden
Welke melding krijg je als je het document wil openen?
Het lukt ook niet als je het document eerst op je computer plaatst?

Antwoorden (1)

Ik heb 2 opties opgeschreven omdat ik uit de omschrijving van de vraag niet kon halen waar u het document hebt opgeslagen.

Als u het bestand hebt opgeslagen in Google Docs,

Als eerste moet je naar de webpagina van Google Docs gaan (zie link 1).
Daar log je in (als je dat nog niet was) en klik je op "Naar Google documenten"
Vervolgens dubbelklik je op het desbetreffende Word document.
U kunt op deze pagina ook uw bestand downloaden naar uw computer, dit doet u door linksboven op de drie puntjes te klikken en te kiezen voor "Downloaden als..."

Als u het bestand als bijlage in een e-mail hebt opgeslagen

Klik op het concept of de verstuurde e-mail.
Dan klikt u op de naam van uw bestand onder aan de e-mail.
Het bestand wordt dan geopend met Google Docs.
Klikt dan op de drie puntjes linksboven op de pagina en kies voor "Downloaden als..."

Ik hoop dat dit uw probleem oplost.
-Sebastiaan