Hoe stel ik myn I pad weer opnieuw als ik eerst herstel en daarna het aple logo op het scherm ziet.:?

myn Ipad is op herstellen gegaan nu zie ik allen het logo van apple op het scherm hoe nu verder.?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Herstart je iPad
Voor je de iPad reset, kun je eerst proberen of je de 'freeze' (het vastlopen) kunt verhelpen door je iPad simpelweg te herstarten. Dit helpt soms ook als de iPad traag is. Draai de iPad rechtop en kijk aan de bovenkant van het apparaat. Daar zit een knopje. Druk dat knopje net zo lang in, tot er een rode schuifbalk op je scherm verschijnt. Als je die schuifbalk naar rechts sleept, dan wordt de iPad uitgeschakeld.

Druk vervolgens weer op dezelfde knop en houd deze ingedrukt tot het Apple-logo op je scherm verschijnt. De iPad wordt nu opnieuw gestart.

Voer een harde reset uit
Werkt het herstarten van de tablet niet of niet voldoende? Dan kun je een harde reset uitvoeren. Bij een harde reset blijven je persoonlijke gegevens bewaard. Je hoeft alles dus niet opnieuw in te stellen en je hoeft ook je programma's niet opnieuw te downloaden. Je kunt eventueel wel een back-up maken via iTunes op je computer, voor de zekerheid.

Om een harde reset uit te voeren, moet de iPad uitstaan. Houd de knop bovenop de iPad ingedrukt tot je de rode balk ziet verschijnen. Schuif die naar rechts en wacht tot de iPad uit staat. Houd vervolgens de knop bovenop samen met de Home-knop ingedrukt. De Home-knop is het ronde knopje onderaan het scherm. Doe dit ongeveer 10 seconden, tot je het Apple-logo ziet verschijnen. De iPad start nu opnieuw op. Dit duurt echter wat langer, omdat je door de combinatie van de twee knoppen een harde reset hebt uitgevoerd.

Bron: hoedoe.nl
Met meer en uitgebreider mogelijkheden.
Succes met je herstelpoging.