Word2013: mhoe kan ik ervoor zorgen dat, pakweg om het uur, een nieuwe versie van een document in bewerking wordt opgeslagen?

dat gebeurt nu sporadisch, geen idee hoe dit te veranderen. ik sla al wel heel frequent autoherstelbestand op, dat bedoel ik dus niet

Toegevoegd na 17 uur:
Het (eerste) antwoord gaat niet over versiebeheer maar over autoherstelbestanden. hoe krijg ik versiebeheer (soms zie ik dat ergens staan op een startscherm (geen idee waar), dan staan er verschillende versies.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
capthavoc
9 jaar geleden
Welk programma gebruik je ?
Normaal word je document zelf om een minuut of 10 bewaard ? dus een uur is wel erg lang wachten
maar waar je om moet denken is dat je het document meteen een naam moet geven (opslaan als) daarna kun je om de zoveel tijd gewoon opslaan doen
in opties zou je vast wel iets kunnen vinden over auto opslaan.
anders is er misschien een help knop die je die functie aanwijst.?

Het beste antwoord

Klik op bestand. In het venster dat nu opent staat helemaal onderaan: opties. In het venster dat nu opent klik je in de linker kolom op het tabje opslaan. Bij de eerste optie in het rechter venster kan je instellen om de hoeveel tijd er een autoherstel versie wordt opgeslagen. Ook kan je instellen dat de laatste versie bewaard blijft als je afsluit zonder op te slaan.