Ik kan geen filmpjes kijken op mijn computer hoe kan dit?

Telkens als ik een filmpje aanklik maakt niet uit waar start de computer zichzelf opnieuw op. Ik weet niet wat ik moet doen aangezien ik al de stof van de monitor heb verwijderd en niet weet hoe je er een nieuwe videokaart moet inzetten. Kan iemand mij helpen? Voor de moderater wil ik zeggen dat ik dit soort vragen inderdaad vaker voorbij heb zien komen alleen ik heb de toen gegeven antwoorden geprobeert en niets hielp. Alvast
bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

klinkt als een probleempje met je videokaart. Misschien is die te warm. Je kan de temperatuur checken met software als GPU-Z of Speedfan. (Je kan ook zelf voelen, al is dat minder nauwkeurig)
Als het aan je videokaart ligt kun je waarschijnlijk ook geen games spelen. Dat kun je ook even checken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mss moet je flachspeler nog eens opnieuw downloaden