Is er een programma zodat ik kan regelen wat er met mijn internet gebeurd?

Ik ben op zoek naar een programma dat er voor zorgt dat ik sommige programma's uit kan zetten van het internet en dat ik bijvoorbeeld alleen google chrome internet kan geven en de rest van de programma's niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

als je al die vervelende advertenties bedoelt gebruik dan adblock plus. helemaal gratis
ik gebruik het nu op firefox en google chrome
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit heeft niet met de vraag te maken.
Ja, dat programma heet ‘firewall’ hiermee kun je bepalen welke programma’s het internet op mogen en welke je graag wilt blokkeren. Het zit standaard in Windows maar niet zo handig, echter Comodo Internet Security is gratis en maakt heel makkelijk inzichtelijk welke programma’s jouw internet gebruiken en naar wens kunt blokkeren.