Hoe haal ik vermeldingen uit mijn start menu?

Mijn start menu zit vol, en nu wil ik graag al mijn games vermeldingen eruit hebben zonder de programma's aan te tasten... hoe verwijder ik de vermelding van een programma uit mijn start menu?

Toegevoegd na 1 minuut:
Windows xp home sp3

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

op Start klikken, de vermelding met rechts aanklikken en klikken op 'uit deze lijst verwijderen'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Klik met rechtermuisknop op de vermelding of de selectie vermeldingen en kies remove from list/verwijder uit lijst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan
- In het start menu rechts klikken en verwijderen klikken
- In jouw profiel folder (meestal: C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Start Menu) de hele indeling vand e startmenu folders aanpassen. Dat zijn alleen links naar de programmas, niet de programmas zelf.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik zie dat je mappen wilt maken: Gebruik de tweede optie. Gewoon in je windows verkenner naar de folder startmenu gaan en dan mappen maken / verplaatsen ed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande oplossingen kunnen, maar zou het voor jou niet handiger zijn al de programmavermeldingen onder start onder 1 map te zetten?
Je kunt er een nieuwe map in aanmaken (Games oid) en daar al je spellen naartoe kopieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is precies wat ik moet doen. Ik heb de vraag niet helemaal goed gesteld, want het gaat om de "alle programma's" lijst en niet om het start menu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom je er zelf uit of moet ik je een uitleg sturen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben al een heel eind! Alle tips zijn handig, maar deze is gelukt. Nu nog mn menuutje netjes maken. Als je weet hoe...? is mn laatste nieuwe vraag :-) Thanks!