Wat is Program Files x86? En kan je het installeren?

Ik wil dus een spel spelen, maar daarvoor heb ik Program Files x86 nodig. Waar kan ik dit precies downloaden? Of is dit alleen voor sommige computers beschikbaar?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
3K
Ritsuka
6 jaar geleden
Welk spel is het? Probeer het eens in een andere map te installeren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een betere vraag is, welke versie van Windows gebruik je?
Niet alle versies van windows zijn compatible daar mee. Mijn gok is dat je een oudere O/S van Windows gebruikt.

Antwoorden (1)

Program Files (x86), is een map op je Windows computer waar alle 32bits programma's worden geïnstalleerd. Elke WindowsPC heeft dat dus. Ik denk dat je een zin niet goed begrepen hebt.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij mij staat het er niet bij. Wel program files, maar niet met x86 erachter.
LeonardN
6 jaar geleden
Dat kan dan is je windows 32bit en is program files en program files (x86) hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En dat kan ik nog aanpassen naar 64 bit?
LeonardN
6 jaar geleden
Als je een andere versie van Windows koopt wel. Een 64bit versie. Of als je opnieuw installeert en recht hebt op de 64 bitversie en de installatie DVD ook een 64bit versie kent. Om welk spel gaat het? Want er zijn weinig spellen volgens mij die 64 bit eisen volgens mij (of misschien wel maar heb ik dat niet in de gaten omdat ik al jaren 64 bit draai).