Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede online agenda met synchronisatie naar een IOS app en andersom?

Ik ben op zoek naar een goede / leuke agenda die synchroniseert tussen PC en een iPad app.

Eventueel met meerdere functies zoals een adresboek en/of kladblok.

Iemand een suggestie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
825
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het vanuit de Google Calendar website bijhouden en deze bijvoorbeeld koppelen met Apple iCal op je Mac en de standaard agenda app op je iPad. Een mooiere dienst die volop in ontwikkeling is en synchroniseert met bijna alle mogelijk online diensten die een kalenderfunctie hebben is Sunrise Calendar. Deze heeft ook een app voor je iPad. Hier lees je er meer over http://www.gratissoftware.nu/downloaden/sunrise-calendar.php

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je gebruik maakt van de standaard Agenda, Notities en contacten heb je precies wat je zoekt. Alle gegevens hiervan zijn namelijk te benaderen via icloud.com met je Apple ID vanaf iedere PC en Mac.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik werk met Google-agenda op m'n PC, Samsung-tablet en iPhone. Coördineren gaat vlekkeloos. Desgewenst (heb ik niet gedaan) kun je daar een adressenbestand aan koppelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het vanuit de Google Calendar website bijhouden en deze bijvoorbeeld koppelen met Apple iCal op je Mac en de standaard agenda app op je iPad. Een mooiere dienst die volop in ontwikkeling is en synchroniseert met bijna alle mogelijk online diensten die een kalenderfunctie hebben is Sunrise Calendar. Deze heeft ook een app voor je iPad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding