Wie weet er een programma waar je 2 geluiden tegelijk kan afspelen op een video (op windows movie maker lukt dit niet)?

Dus ik moet voor school een filmpje in elkaar te steken. Ik laat allemaal beelden zien maar ik heb het geluid apart opgenomen als mp3 bestand. Nu wil ik ook wat achtergrond muziek instellen maar in windows movie maker lukt dit niet. Weet iemand een programma waarmee dit kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maak met Windows movie maker eerst een film met het mp3 bestand. Dit sla je op als een wmv. bestand (of een ander soort gelijk bestand). Daarna voeg je dit bestand weer toe in Windows Movie Maker, het enigste wat je dan hoeft te doen is nog de muziek er onder zetten, veel succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je wilt kun je doen met Pinnacle Studio

Antwoorden (1)

In het programma CyberLink PowerDirector kun je meerdere geluiden toevoegen aan het filmpje. Nadien kun je het filmpje ook op een dvd branden zonder eerst heel lang te wachten tot dat het filmpje is omgezet naar mp4(of dergelijke).
Je kunt in dit programma ook een volledig dvd-menu maken.
Er zijn ook nog meerdere programma's van CyberLink. Er is bijvoorbeeld ook een programma om een audio-cd te branden. Jammergenoeg moet je betalen voor deze programma's betalen je kunt ook een probeerversie downloaden of als je een HP computer hebt staat het al gratis op de computer.