Waar vind ik een 3d design programma voor interieur/huizen?

waar vind ik een 3d design programma voor interieur/huizen? & dan heb ik het niet over een goedkoop uitziende vaak gratis versie maar echt een programma waar ik een huis van binnen kan ontwerpen in 3d. Help ik heb al gegoogeld maar kok alleen maar op school en cursussen terecht en dat wil ik niet dit is gewoon bedoeld als nieuwe hobby. Mvgr C.k

Toegevoegd na 5 minuten:
Liefst in het Nederlands als het kan !

Toegevoegd na 5 minuten:
Liefst in het Nederlands als het kan !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

Als het mooi en realistisch moet worden dan raad ik Artlantis aan, maar dit pakket is niet goedkoop! http://www.artlantis.com/en/store/
Voor screenshots zie: http://www.artlantis.com/en/gallery/photo/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google Sketchup,

Het is wel zo dat het een heel proces is om het te leren en om de gemaakte tekeningen te kunnen renderen zoals wij dat altijd noemen. Het is in het begin heel makkelijk om aan te leren en je beschikt over een bibliotheek met allerlei meubels en auto's zo gek kan je niet bedenken. Echter als je echt foto realistische afbeeldingen wil maken zul je nog wel even je armen uit de mouwen moeten steken want dat is veel werk voordat je zoiets goed en mooi kan. En je zult dan zeer waarschijnlijk ook wat render plug ins moeten aanschaffen.