Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb last van anti virus 8 hoe kan ik het verwijderen?

Ik heb er elke seconde last van het zijn oplichters,hoe krijg ik het er af?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk ook eens op www.waarschuwingsdienst.nl voor adviezen mbt veilig computergebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

je hebt te maken met mallware, er is wel iets aan te doen ! Pas wel op dat je niet op de antivirus drukt.
Er is een Anti mallware scan maar kijk uit dat je wel een betrouwbare kiest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We downloaden allemaal van het internet en soms kan er een programma meekomen dat zichzelf installeert.
(1) Kijk een in het configuratiescherm bij programma's(software) of er een programma wat je zelf niet kent of geïnstalleerd hebt en de-installeer dat.
(2)Je kunt het systeem ook nog wel terugdraaien naar een eerder gemaakt herstelpunt.
(3)Desnoods schakel je je eigen virusscanner uit en download en installeerd het gratis virusprogramma"Avast".Laat dit programma zichzelf updaten en laat het dan het hele systeem scannen vanaf de opstart.Want het kan best zijn dat Änti virus 8"al een deel van jouw virusscanner ook gesloopt heeft en er nu poorten ook open staan. Waarschijnlijk zijn de punten 1 en 2 al voldoende om dit kwijt te raken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer dit eens ,ik heb er goede resultaat mee gehad,
even dit programmatje downloaden en scannen maar.

http://download.cnet.com/Emsisoft-Anti-Malware/3000-2239_4-10292236.html?part=dl-6251182&subj=dl&tag=button
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is om de pc opnieuw te installeren, wel eerst een backup maken! want je pc zit vast en zeker in een botnet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
download en i nstaleer het programma mbam van malwarebytes.org
de gratis versie is goed genoeg
het zal je waarschijnlijk niet lukken deze te installeren zolang dat antivirus 8 er nog op zit
maar ga dan eerst naar velige modus met netwerkverbindingen

(f8 indrukken tijdens het opstarten)
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
via deze link het antivirus programma douwnloaden.
en scannen.
http://hotfile.com/dl/21494019/9d15092/KAV_Portable_8.0.0.52.rar.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding