Waarom gaat m'n laptop uit als ik de kabel eruithaal, of valt ie uit?

Ik heb een Laptop (ACER ASPIRE 5732Z) Hij laadt niet op dus als ik de stekker eruit haal dan gaat ie gelijk uit? En soms als ik bijvoorbeeld een bepaalde site doe dan valt ie uit. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (3)

Ik heb iets soortgelijks en bij mij is de accu gewoon kapot en moet vervangen worden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je batterij/accu is waarschijnlijk kapot. Als je de laptop lange tijd aan de netstroom hebt laten hangen, en de batterij niet geregeld helemaal opgebruikt hebt, gaat hij naar verloop van tijd steeds minder ver opladen en op den duur heb je helemaal geen reserve-stroom meer in je batterij. Het is dan tijd voor een nieuwe batterij, of accepteren dat je laptop het alleen nog doet op netstroom.
Dat je laptop soms uitvalt als je een bepaalde site bezoekt, kan ik niet verklaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jup nieuwe batterij kopen. Com Europe heeft deze voor een goedkoop prijsje liggen (058-8431113)