Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

HHoe krijg ik een leeg document bij opstarten van word? /

Ik heb in het verleden geprobeerd om een dvdhoesje te maken. Dit is niet gelukt. als ik nu word open krijg ik nooit een leeg document maar altijd een tekst van dit hoesje. Dit vind ik erg hinderlijk en ik zou hier graag van af willen.

9 jaar geleden
in: Software
1.2K
zwembad
9 jaar geleden
Dit werkt niet!! Alles blijft hetzelfde
SimonV
9 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan?
http://office.microsoft.com/nl-nl/mac-word-help/mijn-nieuwe-documenten-zijn-niet-leeg-HA102928649.aspx

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Haal alle tekst uit dat document en sla het op onder de naam doc1 of iets dergelijks. Dan krijg je in het vervolg een leeg document als je word opent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een blanco pagina hebt gemaakt, stel dan het lettertype en de lettergrootte van je keuze in, bewaar het bijv. als 'Word Blanco' en maak er een snelkoppeling van op je scherm. Dan kan je elk moment deze pagina heel eenvoudig opstarten. Als je wilt kan je een paar keer enteren en de eerste regel in vette letter zetten en/of een groter lettertype opgeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding