Ik heb Google Chrome gedownload. De download gaat in het Nederlands, maar als ik hem opstart is hij in het Italiaans. Hoe zet ik hem in Ned.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ga met je muis naar het sleuteltje recht boven.
klik op opties dit is de 5e van onder.
in linker blauwe kolom klik op de 2e van onder.
dan klik je op talen dit is in de tweede alinea het onderste langwerpige blokje. dan onderaan in het blauwe vlak, het licht vlak aan klikken. rechts staat nu een pijltje naar beneden. hier klik je Nederlands aan. en dan op ok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oké heb mijn chroom even op Spaans gezet, om te kijken wat er moet gebeuren. in het laatste stukje staat er dus een donkere lijn over Olandese, rechte staan er dan twee balkjes op de bovenste staat "Google in deze taal weergeven" en op de onderst staat "deze taal als spellingcontrole gebruiken" als je de bovenst aanklikt staat er in het geel, sluit Google Chrome vensters en start opnieuw op om deze wijziging door te voeren.