Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kopieer ik fotobestanden van mijn losse ATA HD naar mijn nieuwe computer, de aansluitingen zin n.l. verschillend?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
525

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Koop een externe Harddisk behuizing van ATA -> USB en sluit zo je harddisk aan op je nieuwe computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, in een standaard 3,5" behuizing past die drive zonder enig probleem. Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dan dus wel goed opletten dat je een ATA/PATA/IDE behuizing koopt en geen SATA waar de markt vol van zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, een ATA -> USB bridge dus...maar als je bij de winkel met je disk komt aanzetten kunnen ze je wel adviseren denk ik...

Andere antwoorden (1)

Het makkelijkste in deze situatie is bij MediaMarkt of Bol een externe HDD behuizing te kopen (15-20 euro) voor je 2,5" of 3,5" HDD. Dan kun je deze eenvoudig via USB of sATA aansluiten op je pc/laptop en kun je de externe HDD ook later gebruiken als backup voor je nieuwe pc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding