Outlook verwijderd (definitief) mijn e-mails, hoe zorg ik dat ze gewoon naar de verwijderde items gaan?

Heeft iemand enig idee of dit aan de instellingen kan liggen? Zo ja, hoe maak ik dit ongedaan? Om de een of andere reden worden mails automatisch verwijderd (dus niet naar verwijderde items). Ik heb recent geen instellingen o.i.d. gewijzigd.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
1.4K
Amadea
4 jaar geleden
Heb je het mailaccount gekoppeld aan een ander apparaat? Het kan zijn dat dan ingesteld is dat zodra je de mail op dat andere apparaat opent het origineel verwijderd moet worden. Dat kan je dan aanpassen zodat het origineel bewaard blijft.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat ze niet verwijderd worden, maar dat je ze niet ziet.
De mails worden gefilterd uit Weergave.
Om de weergaveopties te wijzigen in Outlook, volg deze stappen:
Selecteer het tabblad Weergave in het lint.
In de Huidige weergave, klik je op weergave-instellingen.
Klik op Filteren.
SimonV