Hoe verander ik de naam van een link als ik een e-mail verstuur??

Ik wil graag een e-mail versturen maar ik wil niet dat de hele site link erbij staat.. Inplaats van de site-naam zou ik bijvoorbeeld "klikt u dan hier" willen zetten, ik weet hoe dit moet op een fora, maar ik wil het graag ook kunnen bij het versturen van e-mails. Dus mijn vraag hoe verander ik de naam van een link wanneer ik een e-mail verstuur via Hotmail?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
4.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook bij de "klik dan hier"-optie staat de link vermeld in de email, alleen iets minder rechtstreeks zichtbaar.
Wil je alleen maar een ander naam voor de link ? Wijzig deze dan naar iets anders op bijv. tinyurl.com.
SimonV
9 jaar geleden
Het hangt van je e-mailprogramma af. In Em-client kan het zelfs heel simpel: kies Invoegen -> Link.
In principe moet je naar de bron van je nieuwe e-mailbericht gaan en daar de html-code invoeren. Welk e-malprogramma gebruik je?
SimonV
9 jaar geleden
Als je Outlook van Office gebruikt, wordt het een stuk ingewikkelder:
http://www.outlook-apps.com/insert-html-to-outlook-emails/
SimonV
9 jaar geleden
In Hotmail voer je een link zo in:
Klik op de bovenbalk op .... "Opties" -> Bewerken in HTML.
Voer hier je html-code in ( tekst ) en ga daarna weer naar normale tekst door "Opties" -> "RTF" te kiezen.

Antwoorden (1)

Ik heb net geprobeerd met een html opmaak links op te maken, maar dit lukt niet. Er zit in Hotmail dus geen mogelijkheid ingebouwd om een hyperlink aan te maken. In Gmail kan dit wel. Onder een nieuwe e-mail kun je klikken op het icoontje voor "link invoegen". Zo kun je de url + linktekst invoegen waardoor je een link kunt maken zoals jij wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
"Ik heb net geprobeerd met een html opmaak links op te maken, maar dit lukt niet. Er zit in Hotmail dus geen mogelijkheid ingebouwd om een hyperlink aan te maken."
Als je iets niet lukt, betekent dat niet logischerwijs dat het onmogelijk is...