Hoe kan ik een zelfgemaakte app op mijn ipad zetten, voor eigen gebruik?

Ik heb een ipad app gemaakt in Dreamweaver, maar hoe kan ik nu die app op mijn ipad zetten, voor eigen gebruik? Dus niet in de app store

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Apple heeft dit zo geregeld dat je geen apps op je iPad kan zetten zonder dat hij in de store staat. Je zult hem dus moeten insturen voor de store. Dit kost geloof ik €80 euro, en iedereen kan hem dan downloaden.

Er is echter wel een illegale manier om je app erop te zetten. Je moet dan eerst je iPad 'jailbreaken'. Google maar eens als je daarin geïnteresseerd bent. Let wel op want zo vervalt bijvoorbeeld je garantierecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een toeval, heb me ipad al gejailbreakt! Moet ik iets via cydia installeren. Maar bedrijven hebben toch ook eigen apps?? En moet het dan een .ipa zijn?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, maat wat te doen als ik al een jailbreak heb?