Hoe krijg ik het uitroepteken weg bij Pinnacle Studio 15?

Ik ben een film aan het editen met het programma Pinnacle Studio 15 en normaal lukt het gewoon om beelden te versnellen, maar nu heb ik 1 beeld dat niet wil afspelen als ik het versneld heb. Ipv het filmpje krijg ik een uitroepteken te zien. Iemand die dit weet te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de clip nog niet helemaal gerenderd is, je kunt dit zien aan de tijdbalk die dan op de plek van de clip groen kleurt. Om het op te lossen moet je even wachten, als dat niet helpt kun je proberen de clip opnieuw in het project te laden.

Anders kan jouw probleem een bug in het programma zijn. Ik heb wel eens gehad dat toen ik de film had gerenderd, het uitroepteken niet te zien was maar in plaats daarvan gewoon de goede clip. Om dit snel te testen kun je het project in een lage kwaliteit renderen en in de film te zoeken naar de clip die veranderde in een uitroepteken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor de reactie maar het werkt helaas niet. Ook als de hele film gerendert is, de filmpjes opnieuw ingeladen zijn etc. blijft hij een uitroepteken weergeven.