waarom werkt adobe flashplayer niet?

Had het altijd op mijn pc, windows 7, na reparatie van de pc werkt deze opeens niet meer. Kan het niet downloaden, kom gewoon niet op de pagina, blijf wachten!
Kan nu dus geen filmpjes meer zien en geen spelletjes spelen online.

Wie weet het beste antwoord?

Toegevoegd na 1 uur:
ik kan niet op de site komen voor dat progje om te deinstalleren. Blijf maar wachten en wachten.

Toegevoegd na 1 uur:
heb het wel van de pc afgehaald omdat dit werd geadviseerd, maar weet niet of alles eraf is, en verder zie boven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je niet op de website van Adobe kunt komen, heb je een ander probleem! Want dat zou, normaal gesproken, natuurlijk gewoon moeten lukken...
Je kunt het misschien eens met een andere browser proberen: Google Chrome of Mozilla Firefox bijvoorbeeld.

Je kunt Flash Player het beste verwijderen met de speciale Uninstaller die daarvoor is gemaakt. Die vind je hier:
http://kb2.adobe.com/cps/909/cpsid_90906.html
Daarna je pc opnieuw opstarten en Flash Player weer installeren: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Mocht je twijfelen of Flash Player goed verwijderd is, installeer het programma dan opnieuw, verwijder het daarna met de Uninstaller, start je pc opnieuw op en installeer de laatste versie.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mischien eerst deinstaleren en dan weer opnieuw downloaden?