Hoe verwijder je programma's permanent van de computer?

Ik ben echt een prutser op het gebied van computers. Ik heb een windows 10 computer.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Voor het compleet en goed verwijderen van software van je computer kun je via het instellingenscherm de optie 'Apps en onderdelen' selecteren. Je ziet in dit scherm een complete lijst van alle software op je Windows 10 computer. deze kun je verwijderen door eenmaal te klikken op de naam van het programma en vervolgens de optie 'verwijderen' te kiezen. Daarnaast kun je ook aparte software downloaden voor het verwijderen van software (beetje dubbel ;)). ReVo Uninstaller is dan bijvoorbeeld een goede keuze.