hoe instaleer je op je Ipod liedjes met lyrics*ondertiteling* er bij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kan deze zelf invoeren. Je moet naar iTunes, dan doe je rechtermuis knop op een liedje. Daar klik je op info tonen. Dan ga je naar de tab songtekst en dan kan je daar je lyrics neerzetten. En daarna je iPod even synchroniseren.

Ook een mooi programma is EvilLyrics. Dit programma zoekt automatisch naar de songtekst van een liedje die jij luistert, en zet deze ook in iTunes als je wilt.

http://www.evillabs.sk/evillyrics/

Wat je precies bedoelt met 'ondertiteling', weet ik niet. Zet anders maar een reactie op dit antwoord met verduidelijking.