Oorspronkelijk niet. Voor Android, iOS, Windows Phone etc. is er een app voor te downloaden. Sterker nog, je hebt de app zelfs nodig om een account te maken, foto's te posten en meldingen te kunnen ontvangen.

Het is echter wel mogelijk om Instagram via een webbrowser te openen -- mits je een account hebt. Dit biedt echter wel een zeer beperkte mogelijkheid, je kunt hier niet veel meer dan je tijdlijn bekijken, mensen volgen/ontvolgen en specifieke profielen te bekijken. Als je wilt zien wie je gevolgd heeft, of wie je heeft getagd in een foto, moet je echt de app gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
En ook om foto's te kunnen posten heb je echt de app nodig!